KRONEKAMPEN ÅLGÅRD – SIF 10 NOVEMBER

KRONEKAMP – ÅRETS FEST I ÅLGÅRDHALLEN

Vi ønsker å fylle hallen med 1200 entusiastiske tilskuere!
Vi inviterer lag og foreninger (altså ikke bare håndball) fra hele Rogaland.
Hent ut dine gratis billetter på aalgaard.woow.noPå lag med næringslivet og privatpersoner inviterer Ålgård Håndball publikum til gratis inngang når Ålgårddamene tar i mot SIF i Ålgårdhallen søndag 10. november klokken 17.00!Bedrifter og privatpersoner gir sitt bidrag i form av x antall kroner pr. tilskuer mot Stavanger.Prinsippet med Kronekampen er enkelt!
Bedrifter og privatpersoner gir sitt bidrag gjennom å sette et kronebeløp på x-antall tilskuere som kommer inn i Ålgårdhallen. Publikum får gratis inngang og blir med å fyller opp Ålgårdhallen.
Sammen kan vi skape en magiskhåndball opplevelse 📣🔥

Ålgård Håndball trenger nettopp deg i hallen !
Dette blir en dag for hele familien, Norwegian Outlet stiller med ansikts malere, lykkehjul med masse kjekke premier.
Rogaland Brann og Redning kommer med brannbil, alle småbarn må øve på Bjørnis dansen.

Her kan du gi ditt bidrag : https://bit.ly/405OE3d
Åpen dag 27.okt - invitasjon

RULLESTOLHÅNDBALL – åpen dag

Regnbuebilde - laget mot Kragerø