Klubben signerer ny hovedsponsor Jæren Sparebank

I midten av Mai signerte markedssjef Robert Gya ny hovedsponsor for klubben.

Jæren Sparebank vil bli godt synlige på drakter ,  gulv, led skjerm, og andre nye spennende reklame flater som kommer inn mot ny håndball sesong.

Avtalen strekker seg over 5 år, dette er en ekstremt viktig signering for ÅHK i denne størrelsen .

Vi jobber fortsatt aktivt med å lande flere avtaler i denne størrelseorden, klubben har som mål om å kjempe i toppen av 1 divisjon innen 2028.

Torsdagen 20 juni  kom administrerende banksjef i Jæren Sparebank, Geir Magne Tjåland og rådgiver i samme bank, Jan Birger Nevland på besøk i Ålgårdhallen.

Banken åpnet filial i Gjesdal i 2022 og har siden den tid begynt å få fotfeste i kommunen. Det håper de også at denne avtalen skal hjelpe dem ytterligere med.

Denne avtalen er med å synliggjøre oss og viser at vi vil være med å satse i Gjesdal, sier Geir Magne Tjåland.

Han er klar på at dette er en stor avtale for de også.Dette er den største avtalen vi har gjort i Gjesdal. Håndballklubben satser på topp, men også på bredden. Det er noe vi liker og veldig gjerne vil være med å støtte sier han.

Klubben går inn i noen uker med ferieavvikling, og med ny sponsoravtalen kan vi ta sommerferie.

Ønsker alle sammen en riktig god sommer!

Sesongkort 24/25

Treningstider bilde nett overskrift